Jag blir alltid så glad av musik.

Söndagar när Så mycket bättre eller Så ska det låta eller annat har gått på Tv så får jag alltid pyssellust. Idag blev det ju inte så mycket men käre maken var riktigt inspirerad.
Nu är sudden framme igen, men han borrar i alla fall julmaten till fåglarna :)
Och jag hjälper honom att knyta söta ullgarnsrosetter :)
 
Och plockar ihop lite med de nya hyacinterna. Silver, noter, ur-och pennljus, spets och hyacinter:))
 
 
Eller zink, fårskinn, prismor, hyacinter och spets blandat med ljus och hjärtan <3
 
I fredagskväll hade vi celebert besök. Några hade varit hos veterinären och fixat med jätten och passade sedan på att ta en liten fika hos mormor och morfar.
 
Man får vara observant för att se lilla taxen mot jättens rygg. Gosigt!
 
Overall från mormor och morfar passade utmärkt.
också sudda lite mera, men jag hoppas att Mikaelas fina julklänning syns :)
Så måste jag få berätta: jag har börjat jobba med Picasa! Tack vare min käre bror så har jag nu äntligen vågat att ens försöka! Och det var både lätt och roligt, så nu ska det nog bli ordning på våra foton. Jag hade också tänkt lära mig att trixa lite med motiven (försköna helt enkel)
Ha en bra söndag!
 

Kommentarer
Postat av: Broder ove

Kära syster ! Kul att du har börjat med Picasa ! Mycket nöje !

2012-12-09 @ 20:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0