Kycklingfilé med ceasarsallad!

Tröttnar jag aldrig på :) Jenna, DanInge och barnen har varit här en stund och fikat. Jag blir alltid lika glad när de kommer. Jag hade köpt en overall till Enyo och en julklänning till Mikaela. Båda passade jättebra, glad! Min käre käre make har bakat lergrytebröd idag. Dock råkade han se fel på ugnens gradtal i receptet (150-175 gr) ändrade han till 290 gr (med tanke på att vår ugn börjar ta slut :) Just nu skär han bort allt det brända från kolbullen för att kunna smaka. Tur att Jenny inte åkte ned heller, fy 17 vad olyckor det har varit. Trafikradion har tutat oavbrutet 3 dygn i streck :(
Sotarmästaren och brandteknikern var här i morse och besiktade vår brunna skorssten. Men det hade klarat sig jättebra och nu kan vi elda tryggt igen. Men! Vi såväl som alla andra måste tänka på att inte överelda när det är kallt ute. Det är faktiskt tryggare att sitta brandvakt på natten än att öka bränslet på dagen. Ikväll skall vi se på Tack för musiken, förra fredagen missade jag men ikväll vill jag vara med. 
Ha en väldigt fin fredagskväll, allihop!
 
 
Här är han, vårt eget praktexemplar---fast han ser väldigt trött ut? Kan det bero på den lilla vilda?
 
Jaha, vad kul det här är! Allt jag skrev om Robin och hans otroliga födelse för 27år och 1 dag sedan bara försvann? Hur går det till? Bloggvärlden och även Facebook kan bete sig mycket märkligt :(

Kommentarer
Postat av: Robin

jag är lika glad vid varje omnämnande på den här bloggen:) älskar er orehört bägge 2! kramar

2012-12-07 @ 21:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0