Sista torsdagen i år :)

Det glädjer jag mig åt. 2012 har inte varit något bra år alls och jag ser fram mot 2013, speciellt våren :) 
Dagen idag består av is, is och därefter is. Jag har inte gjort mycket alls, nätshoppat lite snyggt till käre maken och betalat räkningarna. Gjort av med pengar alltså :(
 
Frövi hotell! Finns väl inte ens kvar ännu? Det här var hela familjen som firade mamma när hon fyllde 70 år. Alla syns inte på den bilden tyvärr.
 
Det ser faktiskt ut som om Kent håller tal, men jag minns inte. Det är ju också ganska länge sedan, det ser man om inte annat så på barnen. Lille Linus bredvid mamma Suz, han är vuxen idag med egen bostad, körkort och allt som en vuxen ska ha:)) Så tror jag det är lille Robin som sitter mittemot mamma Annelie, han ska bli pappa i maj 2013 :)))

Kommentarer
Postat av: syster

Herregud va' åren går ! :-(
Jag minns denna dagen som i går, det var riktig försommarvärme och kanske att Kent håller något litet tal det minns jag dock inte :-)

Vi kommer på måndag har fått hundvakt, ringer innan för övrig info.

Kram

2012-12-27 @ 17:55:47
Postat av: Mirijam

Haha! Vad fina vi allihopa var :)

2012-12-27 @ 21:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0