En kall 26-årsdag får du Joy

men massor med varma hälsningar och kramar från oss gamla.
Något annat fint som du gav mig för ett bra tag sedan och som läkt hela min hårbotten och gjort håret starkt och glansigt + att det läker munsår (herpes) i ett nafs: Aloe Vera Gelly, jag kan varmt rekommendera det här underverket.
Och när jag gick in och läste Charlotte Perellis blogg så såg jag till min häpnad att även hon använder den här fina gellyn, t e x mot brännsår. Det är hennes bild jag har lånat även om jag har egen Gelly :)
20120202-202801.jpg

Kommentarer
Postat av: Joysan

Tack min fina mamma :). Ps: ni är inte gamla! :) puss

2012-02-03 @ 17:55:32
URL: http://Lovelidays.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0