Onsdag morgon kl är strax över sex.

Jag ska köra käre maken på återbesök till Ögon annars hade jag nog fortsatt sova.  :) Min kära tvåa kom hem ordentligt i går i alla fall och säkert mycket att smörja upp hemma nu :) Men riktigt duktig är hon med smörjkannan, man litar blint på henne :)
Återkommer i em om vi får några besked ang hans ögon. Jag kan ju berätta att Patientnämnden ringde i går em halv 5 och vi hade en lång diskussion. Handläggaren där pratade med Egon också och nu skall ärendet går högre upp men först via Ögon Mölndal och avdelningschefen där. Vi är ju inte på något sätt ute efter någon form av ersättning utan vill bara påpeka att så här får det inte gå till! Om ingen säger något så fortsätter hela eländet ända fram till någon stackare råkar illa ut :((

Kommentarer
Postat av: LILIAN

heja på

det är bara så bra att du tar itu med saker som är så djävla fel hoppas det kommer något gott från det här



från en som gillar ordning och reda kram lilian

2012-03-01 @ 17:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0