En mörkare måndag än idag

får man leta länge efter! Men, men, det är ju i alla fall 2 januari!!! Om bara några veckor så kommer vi att märka skillnaden på ljuset.
På torsdag kl 10.15 kommer Joy hem, det ska bli så skönt att få krama om henne. Vi har ju inte setts alls sedan sista helgen i november! Fr o m februari får vi börja åka gamla 52:an igen:). Men det känns bra, även om det blir lång resväg för henne så kan hon ju jobba eller vila mycket bättre på ett tåg än på en tunnelbana.
Varje gång jag tycker det ser mörkt, blött och lortigt ut så tittar jag på de här korten tagna vintern för två år sedan. När vi inte ens kom fram till varmkomposten! Nej, allt blir ändå betydligt enklare utan snö :)

Kommentarer
Postat av: Joysan

Jaaaa :). På torsdag kommer jag hem och jag ska krama er tills ni blir trötta på mitt kramande :D. Puss

2012-01-02 @ 21:55:42
URL: http://minipiglet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0