I går var en sådan "bra" dag :)

Allt gick liksom på räls, alla saker föll så att säga på plats (med lite hjälp av mig :). Bastun var himmelskt skön, Hjärtat tyckte verkligen om att bada (ovanligt) och kvällen avslutades med Antikrundan.
Det som inte var bra var ju att en av våra allra käraste vänner är sjuk och det är liksom inte klarlagt än vad som är fel :( Men vi håller tummarna och hoppas på det bästa.
Så vaknar man dagen efter en "bra"dag. Fryser, nyser och mår verkligen inte bra. Men jag är ändå piggelin om man jämför med käre maken som uppenbarligen gått på vinterkräksjukan. Han orkar inte stå på benen ens, bara ligger med avbrott för regelbundna besök på toan. Så det blir så att jag ensam får fara till M-stad och handla som var planerat. Och givetvis hoppas jag att jag slipper bli smittad.
Från Thailand kom det varma hälsningar idag, i dubbel bemärkelse. Eller vad sägs om +27? Hoppas att de har det som allra bäst-bäst och en stor eloge till Jenny som sköter barn, hus och hem, och Robin med personal som sköter djur och företag. Duktiga är vad ni är! Tycker en väldigt stolt mormor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0