Värdegrunden är ju otvivelaktigt ganska låg

numera. Men vem skulle vilja handla i en affär där chefen själv skriver så här på sin blogg?

"Men Gud vad gamla alla var. Det stank pensionär och alla rusade på pausen och när det hela slutade. Helt plötsligt sprang gamlingarna som om dom var barn och väntade på godisregn."
Den chefen gillar bingo och yttreade sig så om de övriga deltagarna.
I den meningen ligger verkligen skrivarens värdegrund både ang äldre och barn!
Jag tolererar mycket, kan skratta och skoja om ålderdomen och dessvedermödor, men inte vill jag stinka! Det är ju det absolut värsta jag vet när någon stinker. Och att någon kallar sina kunder stinkande pensionärer, ja! då vet ju verkligen jag var jag aldrig ska handla och att jag ska berätta det för så många som möjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0