Why did it had to be me?

Du é min man och En dag i sänder!!! Alltså den här kvällen blev vår guldkant för att vi betalar tv-licens! Baos orkester, Tommy Körberg, Helene Sjöholm och sist men störst Benny Andersson!!! Så glad man blir! Vilken otrolig healing för själen, jag är helt slut av ren glädje! Stort tack till SVT1 för ett av de bästa musikprogram som någonsin visats.
Jag och käre maken har ju varit med några år. Och i alla år har Benny varit med. Hepstars, ABBA och nu BAO. Dessutom har han ju skapat musikaler som går till historien: Chess, Mama Mia och den största av alla: Kristina från Dufvemåla. Så mycket glädje, så mycket berörda själar-helt otroligt- men nu har jag gråtit igen framför tv:n - av pur glädje!

Kommentarer
Postat av: Joysan

Godmorgon finaste mamma! Vill bara önska dig en fin dag! Kram

2012-01-16 @ 08:59:30
URL: http://Lovelidays.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0