Ateljé Hilda Matilda i Töreboda!

Skamsen erkänner jag att jag ej besökt denna härliga butik förrän i går! Gör nu avbön genom att varmt rekommendera ett besök där, otroligt kreativ miljö och innehavare :)
Servettställ eller cd-ställ, man använder det som man själv vill. Hilda Matilda har gjort betongplattan i en vanlig besticklåda!
 
Ursäkta den darriga bilden, vill bara visa torgfynden och rekommendera: Apetorp grönt, som dessutom är nära granne till oss. Ostarna är från Falbygdens ost så klart.
Snacka om kreativitet :) Kära vännerna Kjell o Lilian kom på ett kärt besök och med sig i korgen (Lilian har alltid en korg med rart innehåll) hade hon nu material till lavendelkorgar samt brudslöjekransar. Lavendelkorgen misslyckades jag med totalt, fattar bara inte hur du gjorde Josse? Men brudslöjekransen blev fin, eller hur?
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så duktig min fina mamma! Hoppas ni hittade fram till K & A :). Puss

2012-07-21 @ 01:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0