Fredagen den 13:e

fick jag en riktig chock när jag öppnade Blogg.se för att skriva. Helt annorlunda upplägg, inte trevligt alls. Får nog fundera över om jag ska fortsätta skriva, man vill ju gärna trivas också. Det ska ju inte kännas som facebook-kan hända vad som helst- :(
I vilket fall som helst så skriver jag färdigt idag. I allra första hand vill jag verkligen tacka och rekommendera Mariestadstidningen krönikör, Hedvig Andersson! Alltid intressant läsning, ödmjuk, rolig och klarsynt. Hoppas att hon kommer ut med fler böcker också :)
När vi ändå pratar om Mariestad så är det bara att gratulera till deras senaste kostsamma dumhet: Nu ska man bygga om Krontorpsrondellen när den just börjat fungera! Undrar vad det är för människor som inte kan se charmen i det vilda, det rostiga, mjuka linjer och helhet?

Kommentarer
Postat av: Anette& Dick

Hej!
Så tråkigt!
Vår blogg fungerar men jag har ett e-mail adress som är kapad.
Den här gången var vi inte på Töreboda festivalen. Vi åkte till min dotter i Skåne och semestra runt lite.
Ha en bra början på veckan!
Kram Anette

2012-07-16 @ 10:56:51
URL: http://sekelskiftesdrom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0