Vi har haft semestrar!

Den första helgen i Varberg, på Träslövsläges camping, bland de största jag sett. Tillbringat lö-sön tillsammans med käre svåger, svägerska och deras vackra dotter Karoline. Mysigt och den absolut första dagen på hela sommaren med ren, blå himmel. Och flitig med kameran var jag också ;(
 
Kurt och Annes nya fina tv i förtältet!!!! Vilken sommarbild!!!!!!
 
Så kom vi hem mellan varven och tillbringade en dag och en kväll med dessa kära personer! Och nu var det lite stuns på hybblet igen :)
 
Leffe himself och
 
 den vackra hustrun, herself! Tack för ännu en jättemysig kväll + dagen efter i bilen :).
Så började vi om på nästa semester.
Torsdag campade vi på en mysig camping i Vetlanda:
    
som vanligt är ju bilderna superbra och det tror jag det: med den fotografen. I vilket fall som helst så var Östanå Camping i Vetlanda rolig. Det är en övernattningscamping av mycket trevlig sort, fina platser, trevlig personal, rena fina serviceutrymmen och en fin badplats. Så såg vi ju många olika människor. På första lilla bilden syns ett litet tält och bilen (till höger). I det tältet bodde en ung tysk familj med en tvååring och en baby. Babyn var uppskattningsvis ca 7 mån. hade nyss börjat krypa :) Jag var imponerad av deras sätt att njuta och slappna av trots avsaknad av bekvämlighet. Nästa kort, platsen bredvid beboddes av ännu en tysk familj med två små tält och fyra barn mellan 2-8 år. Båda de här familjerna lagade all mat själva på medhavda gasolkök. De hade också babysitter, barnkärror, cyklar, leksaker och massor med annat med sig.
 
Så kom vi till målet fredag lunch: Josefine och Roberts nya hem. Men jag får ta det lite senare-orkar inte just nu :(
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0