En mycket trött och mörk kväll

och det blir ju inte så mycket gladare, varken av 112 eller av 30 gr i februari. Den sista har ju otroligt bra skådespelare, men hurdant är manuset?  Fullständigt i galopp! Så verklighetesfrämmande så man vet inte om man ska skratta eller gråta? Tack min gosia thailändska för gullig kommentar, såklart att du får dricka hur mycket juice du kan <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<3. Kramis! Och lika många kramar och hjärtan skall käraste vännerna ha som tagit så väl hand om vårt Hjärta när jag fick mitt hjärta undersökt.

Kommentarer
Postat av: Joysan

ILYT :-)...hörs imorgon! Var rädda om er! Puss

2012-03-19 @ 23:20:11
URL: http://lovelidays.blogspot.com
Postat av: Mirijam

Åh vad jag älskar dig! Tack mormor :) Vet du förresten att jag har med mig min lilla baginbox-tygpåse som du har gjort till mig? Bara för att jag då varje gång jag kollar i min resväska kan tänka på att jag har världens bästa mormor!

2012-03-22 @ 06:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0