Just hemkommen från KSS.

Är nu inskriven som klaff- patient, men efter provtagning, röntgen och samtal med hjärtsviktssköterskan (jag kommer att delta i ett forskningprogram, detta är frivilligt) så fick jag åka hem igen. Får sova hemma, är mycket betydelsefullt för mig och min lilla flock. Så på onsdagmorgon kl 7.00 skall jag nyskrubbad lägga mig på hjärtbordet och så trycker man in en slang i min artärmotorväg, fyller alla kranskärl med kontrastvätska och så kollas varenda liten ven. Därefter blir det samtal om ev ballongsprängning eller om de låter Sahlgrenska ta det med när de ändå går in och byter klaffar. Jag tänker ta reda på så absolut mycket som möjligt, men vill i övrigt inte tänka på det. Så ni kommer att få saklig rapport när något händer men jag tänker inte gnälla. Jaha, tryckt på fel knapp igen och glömt hur man gör. Ha det bra ändå allihop och jag blir glad över lite inbling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0