Sjuk lördag

inte alls roligt :( Jag hade förväntat mig en mycket trevlig helg i sällskap av bror o svägerska + mammas o pappas alla kort. Det blev inget alls med det, istället lade jag mig i går i någon form av influensa, ont i öron, ont överallt, mår illa, fryser och har legat hela dagen :( Får se om jag med hjälp av Alvedon kan slötitta på tv ikväll. Kunde inte fira Enyo igår på hans ettårsdag (du har rätt Suz att han är lik Jenna och blir mer och mer) och idag blev jag glatt överraskad av att hans pappa kunde baka så fin tårta! Såg på facebook istället för att vara där och smaka. Hoppas att han hade en fin ettårsdag, lille gullklimpen, och vi kommer så fort jag frisknat till lite mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0