En strålande vårdag!

Börjar lördagen med att minnas förra lördagens små gäster :)
Innan jag börjar berätta vad vi gör just nu, läs den här länken:http://www.sund.nu/docs/artikel.asp?
td=20101113&art=972&tem=3
6 kg tvättad frukt, alltså mest apelsiner, några mandariner och tre citroner. Vi har blandat syster ysters recept med det receptet som finns till vår kära bästaste Electrolux hushållsassistent!!!!! ( Glöm alla andra, glöm Kitchen aid, ni får bara betala för färgen och märket :)
Förebild (på mer än ett sätt )
In action!
Färskpressat resultat, dock ej färdig juice ännu, sockerlag står och kallnar :) Efterbilder kommer när vi tiggt ihop petflaskor :)
Nästa förebild:
1,5 dl rågsure som f n är fryst men i morgon skall bli fyra knubbiga limpor. Efterbild kommer :)
Tack för att ni frågar hur vi mår :) Vi mår egentligen ganska bra, jag menar att hade jag inte fått veta något om skithjärtat så hade jag tyckt att jag mådde toppenbra idag. Egon ser på halva ögat! Och jag har ju fått tid för att påbörja renovering, så vi ska definitivt inte klaga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0