En solig måndagmorgon

1962 klockan 8.05 fick jag min förstfödda. Världens absolut sötaste lilla flicka och hon fick namnet Suzanne Maria. Det var ett av de största ögonblicken i mitt liv och jag fick också förmånen att alltid kunna vara stolt över henne. Hoppas att du har en jättefin dag, min Suz och att vi snart kan komma och hälsa på. Vi skulle ju egentligen ha varit där idag men ödet ville annorlunda. Men vi hurrar och grattar högt och ljudligt ändå :)
I går kväll var jag så trött att jag inte orkade sätta ut några bilder, men nu kommer de:
Första hatten :)
andra hatten :)
tredje hatten:)
fjärde hatten och så ett bonuskort:
Mer kort kommer en annan dag, nu är orken slut igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0