Man upphör aldrig att förundras över människor?

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14769138.ab
Grannfejder, där man både hotat att döda och även försökt? Hur i hela friden kan man bli så tokig? Jag tycker att pessimism breder ut sig allt mer och det är på grund av den som våldshandlingar föds. Läste om att Charlotte Perelli retat gallfeber på sina läsare för att hon ifrågasatte intelligensen hos rökare år 2012? Jag är en av läsarna och jag har varit rökare och ifrågasätter faktiskt min egen intelligens därför att jag inte slutade för länge, länge sedan. Nu är det i alla fall snart fyra år sedan och jag skulle verkligen vilja att det blev ett rökfritt samhälle. Tyvärr blir inte luften så mycket renare för det, men som individ blir man renare :)
Ingen rolig dag idag. Ingen dag är rolig längre.

Kommentarer
Postat av: Anette& Dick

Hej!

Det bl.a därför jag håller på med min inrednings blogg. Jag känner en feel good känsla av alla snälla kommentarer och alla trevliga bloggvänner som man får hälsa på.

Kram Anette

2012-05-04 @ 09:49:55
URL: http://sekelskiftesdrom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0