En trött liten hälsning till er alla!

Tack käre bror för rolig kommentar :) Vi har tittat på Allt för Sverige ikväll, mysigt program. Men Så mycket bättre är så mycket bättre! När man kan få mig att totalt ändra uppfattning om BÅDE E-type och Magnus Uggla? Då är undergången nära, hihi. För övrigt har det varit en lugn helg p g a influensabesvär. Men jag har ialla fall orkat väva och Käre maken har gjort en helt ljuvligt god gulaschsoppa! Jag blir lyrisk bara jag tänker på den. Ja,ja! Såklart det var Koldemokött :)
Jag har målat och vävt, sålt saker på Tradera- ja det går för fullt även i pensionärsvärlden.
Ha en fortsatt bra kväll, god natt från mig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack min fina mamma! Älskar dig också 😊.

2012-11-26 @ 20:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0