Jag har en melodi i mitt huvud. Jag och min far.

Känner att den berör mig på så många olika sätt: Dels träffade den mig mitt i hjärtat, när just Magnus Uggla sjöng den till SIN pappa och Olle Ljungströms version, som också är så genuint bra och som riktar sig till HANS pappa. Och jag känner ändå att båda är så bra, så berörande, så ------ otroligt bred---- för vi har ju alla en egen relation med vår pappa.
Jag älskade min pappa. Jag har minnen med honom både positiva och negativa, men idag känner jag så starkt: han älskade verkligen mig!!!! Lika mycket som jag älskar min etta, min tvåa, min trea, min fyra och min femma. Därefter fick jag barn. Jag fick verkligen barn att ta hand om: därför att deras föräldrar inte orkade. med dem (eller om samhället inte orkade med dem)!!! Och jag kan verkligen med känsla berätta för er att man älskar dem alla-vem som än fött dem. Och jag är synnerligen lycklig som fött både mina biologiska och fått mina fådda barn.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack för kommentaren i bloggen. <3

I dagsläget vet varken läkarna eller vi varför Noah blir så hårt drabbad i lungorna. Det vi vet, är att det är ytterst ovanligt att ett barn får så många lunginflammationer.
Läkarna är även oroade över att Noah är så liten både till längd o vikt, något som vi inte "bryr" oss om. Han ÄR liten o har ALLTID varit. Han följer sin kurva även om han ligger 2 1/2 - 3 kurvor under den "normala". Han följer därmed sin "Noah-kurva".
Dock är vi glada att läkarna ändå tar honom på allvar.
Nästa vecka ska det tas massa prover, jag vet inte riktigt VAD för prover, men vet att de vill testa för/utesluta cystisk fibros. För att få fullständiga svar på cf så krävs även ett svett-test, något som görs i Eskilstuna. Svett-testet är gjort en gång tidigare när Noah var ca 6 månader, men de vill kolla igen.
Hoppas att ni har det bra o att vi ses snart igen. <3

2012-11-07 @ 13:18:47
URL: http://familjen5.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0