Mörk novembermåndag!

Hur låter det? Nja, det kanske har en negativ klang men det är väl med det som med skönhet, det sitter i betraktarens ögon. Själv är jag glad idag efter en härlig allhelgonhelg samt FEM dygns samvaro med 2 barnbarn + tre middagar med tre barnbarn OCH  sonen! Vi är inte längre bortskämda med att vara fler än två vid matbordet :)
 
Jag pratade med Josse också igår, de har satt upp mitt favoritkakel och jag är inte ett dugg avundsjuk :( Jättesnyggt blev det Josefine och jag har nästan, nästan lyckats övertala käre maken. Hans svar är: vi börjar med skafferiet :) Yes! Då har jag tid på mig att tjata fint.
 
Nu har jag försökt visa er bilder jag fått av min käre bror, men jag har tyvärr inte en bråkdel av hans kunskaper så ni får vänta lite.
Barnen har i alla fall kommit hem helskinnade, det är viktigare.

Kommentarer
Postat av: Mirijam

Det blir ingenting med något kakel eller något skafferi. Det är bra som det är! Och punkt slut med det.

2012-11-07 @ 11:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0