Möte sent ikväll med kul!

Jag väver ett egengjort dalahästmönster som blev bättre än väntat och jag har fått beröm!!!! Och nu ska jag berömma mig själv; har stormatlagat idag och frusit in 6 x 2 port kålpudding, samt 3x2 port köttfärslimpa + de portiner vi åt till middag. Så har jag frusit in 9 portioner gulaschsoppa och ätit upp den 10:e. Jag har fått bud Tupperwer tårtlåda, men inget annat :(((
Men mysigt månadsmöte har vi haft ikväll; Dragspelsaukuten var där och underhöll, bra och trevliga.
God natt, jag är jättetrött.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Godnatt fina och duktiga du 😊. Och tack för meddelandet 😊. Puss

2012-11-26 @ 23:04:15
Postat av: LILIAN


jag är så nyfiken på dalahästarna alltså det du väver
det är så spännande med allt du berättar vad ni gör därhemmA och det låter så mysigt alltihop vi ses på lördag
din vän

2012-11-27 @ 16:02:05
Postat av: Suzanne

Vad det låter kul med vävning! Jag saknar det allt det där kreativa, som jag sällan gör numera. Ni är duktiga att fixa med allt :) kram

2012-11-27 @ 21:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0