Så mycket bättre!!!

Lördag kväll och jag slog in på bloggen i all hast före Så mycket bättre och blev så himla glad över vännen Lilians kommentar. Hoppas att 35-årsfesten blir som ni är värda: guld! 
Jag har varit lite elak ikväll. Käre maken skrev på Facebook och talade om att han skurat kattlådor. Jättebra, jag har bett om hjälp en hel vecka med det och jag är den som tömmer lådorna varje dag. Han skurar inför storhelger som jul och midsommar :) Så hade han sålt en bil också, den som jag satt in annons om :) Mm, testosteronet förnekar sig aldrig oavsett hudfärg och religion.
Tro absolut inte att jag är arg eller bitter, nej, nej. Jag är vid denna ålder mycket mycket van. Jag har ju haft både pojkvänner och äkta män, dessutom en pappa och svärpappor.  Så har jag en bror och en son + tre dottersöner + x antal barn-och barnbarnspojkvänner. Så det jag vet om testosteron är inte värt att veta :)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lite Sjöbergs takter är bra att ha säger Ove

2012-11-25 @ 11:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0