Torsdag kväll, redan?

Kanhända att vi får ta upp en glömd kunskap? Skype! Ej använd på exakt ett och ett halvt år. Men nu undrar Robin och det är ju en jättebra idé: synd att man glömmer gamla bra kunskaper.
Idag har det jobbats hårt här i gamla blöta Levsäng (det regnar hela tiden, vi hinner aldrig torka) och Mimmi kommer inte att bli glad. Nu håller vi på att förändra hallen och vi är så nöjda. Våra gamla kroppar måste ju ha lite att säga till om eller hur?
 
Det här är en "före" bild. Nu är kofferten gråvit och mjölkpallen snart klar.
Meningen är naturligtvis att man ska sitta på kofferten och knyta skorna mot mjölkpallen :) Kommer igen med "efter"bilder så snart datorn orkar hänga med :(
 
 

Kommentarer
Postat av: robin

Hej! såg att du hade ringt upp mig på skype förut å jag va inte hemma men inloggad haha tänkte ringa dig via skype på tisdag så håll dig vid datorn hihi:) krama morfar å hanna hälsar så gott!

2012-11-08 @ 21:48:32
Postat av: Anonym

Jag längtar efter er! Vad fint det ser ut att bli! Hihi, kul med bilderna. Jag har samma ögon som när jag var liten 😉. Puss

2012-11-08 @ 22:18:14
Postat av: Mirijam

Nu börjar jag tänka att era kroppar kanske är för gamla ändå. Jag vet att man inte ska skämta om sådant som att ni kanske inte borde ta några beslut själva men jag tänker ändå göra det för om ni ska hålla på som ni gör och förändra sådant som är bra så ska ni nog inte ta några beslut själva. Jag sätter mig på tväre i soffan här uppe i Norrland för att statuera ett exempel. Puss på er!

2012-11-09 @ 08:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0