Ännu en solig och vacker höstdag är till ända.

Och käre maken mår betydligt bättre idag men får vara försiktig med vad han äter. Vad maten anbelangar så har vi ju inte haft tid att äta för nu är det bråda skördetider.
 
Så har vi ju haft annat kul också idag :) Varit hundvakt åt fina-fina Zita och fått grattiskrama våran Jenny:
För 29 år sedan idag så satt jag på BB och försökte hjälpa min tvåa när hon skulle föda sin etta :)
 
 
Och här har vi gänget med svänget. Längst bak vårat fina födelsedagsbarn Jenny med sin moster Jenna bredvid sig och moster Joy, lillasyster Mirijam och lillebrorsan Robin framför sig.
Bilden är tagen av gammelmorfar och jag försökte hitta ett kort på Jenny ensam men han hade bara tagit gruppbilder på alla sina barnbarn :)
Vi hurrar och grattar och är glada över att ha fått träffa Jenny en födelsedag, det är många år sedan. Det blir ju så när alla bor på långt håll och tider ska passas.
Beträffande skörden så blev den så här:
 
 
 
Vad tycks om etiketterna?
Självklart fick Jenny gurka med sig, men hon återkommer på söndag för att hämta den :)
Nu är jag trött efter denna härliga dag full med jobb och andra mysigheter!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Robin

HAHAHA mimmi står på precis samma sätt än idag när hon ska fotas hehe vilket fint kort mormor:)

2012-10-11 @ 20:38:49
Postat av: Anonym

Jag saknar er <3

2012-10-11 @ 20:52:41
Postat av: syster

Vilka härliga gurkor! Minns att vi fick en burk förra året och Kent har tjatat på mig att tigga receptet-varför inte tigga själv? Hmm
Hoppas vi ses i morgon stora syster :-)

2012-10-11 @ 22:12:16
Postat av: Anonym

haha...vad du är söt :)...skulle finnas fler av dig också tycker jag! :-) puss

2012-10-11 @ 22:44:03
Postat av: Mirijam

Hahaha!! Precis min tanke brorsan!! Jag tänkte men mina ben är ju läskigt lika de ben jag har idag :D Kan ju bero på att det är samma ben :D Mohahaha!
Och mormor, jag vill också ha gurka! Pussar och kramar i tusen!

2012-10-12 @ 09:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0