Det här med färger ..... suck!

 Jag visste exakt vilken färg jag vill blanda till, nämligen den här:
 
vackert åldrad blå-grå.
 
Men hur jag än betedde mig så blev det så här :(
 
 
Så glömde jag ju berätta att vi loppade igår. Jag brukar ju aldrig hitta något på Kyrkornas i M-stad och skulle det vara så att jag hittar något så är det inte till salu eller också är det hutlöst dyrt.
Men igår hittade jag en gammal resekoffert, mycket mindre än vad de brukar vara och den kommer att bli perfekt i groventrén som förvaring för vantar, mössor, halkskydd, pannlampor m m. Här kommer en "förebild":
 
 
När vi bastade igår försökte käre maken att mys-mys-mysa med levande ljus i bastun (jag vet....) men han är ju en obotlig romantiker.
 
Mysigt, eller hur?
Så var det mina absoluta favoriter:
 
 
har fått flytta in nu över vintern.
Ha en bra lördag!
 
 

Kommentarer
Postat av: LILIAN


det blir så vackert det du gör och fotar och jag ser fram emot att träffa dej och få inspiration men just nu är jag bara så vansinnigt trött

hälsningar vännen L

2012-10-13 @ 17:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0