God kväll alla mina nära, kära och alla övriga!

Har varit en fin fredag-vi har varit till Torpa och träffat barn och barnbarn. Tyvärr blev det bara halva styrkan, käre makens inre organ stoppade fortsatt kär samvaro :) Men så har ju kvällen varit väldigt trevlig tillsammans med Jocke! Han arbetar f n i Karlsborg och tog sig en stund att sammanträffa med gamlingarna.
För övrigt, kära min Robin, så har det inte hänt något allvarligt. Inte annat än normal oro för sina älskade ungar och ung-ungar!
Hösten är här, jag mår alldeles utmärkt igen och med tanke på hur många andra har det så har vi det väldigt bra. Och jag är tacksam över allting.
Exv käre makens hemodlade paprika :)
 
Kö till maten!
 
 
Har än en gång njutit av PerAnders Fogelströms underbara Stockholmsböcker! Helt otroliga, ännu bättre nu än när jag läste dem första gången för ca 40 år sedan :).
Jag har dessutom läst om Malin Sävstams bok När livet stannade och som handlar om tsunamin i Thailand 2004. Även där blir jag mer berörd än första gången jag läste den. Vissa böcker måste man "smälta".
Jag har börjat väva igen :)
 
Att trasor kan vara så inspirerande :)
 
Tack och farväl till gamla trotjänare. (Vi har ändå gott om sängplatser)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0