Ibland känner man sig som en babushka!

Får lite snytingar, rullar ned på ena sidan och upp på andra :).
Helgen var underbar. Dels började ju Så mycket bättre än, dels så var kära Lilian här hela söndagen och även om jag inte lyckades så bra med mina kransar, så lyckades hon desto bättre. Tyvärr missade jag att ta kort :(. Småprat och glad samvaro piggar dock upp ordentligt och käre maken bjöd på god mat, rotfruktsgratäng med snitsel till.
I måndags körde vi husvagnen till Igelstorp för provtryckning och årsservice. I tisdags var kära systeryster här och vi gick vår veckopromenad, därefter fika. Orkade dock inte åka till LG och Majlis för tv, kände mig inte riktigt bra. Men idag är det klackarna i taket igen och just nu håller jag på att göra auberginegratäng med mynta, därefter blir det Igelstorp och så:::: kommer Joel och Nellie!!!!!!
Så den här veckan kommer att gå jättefort, dessutom ska vi till käre bror och svägerska i helgen. 
 

Kommentarer
Postat av: Mirijam

Jag vill med vara med!! Pussa och krama varandra från mig :)

2012-11-01 @ 12:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0