Tidig måndagmorgon, inte ens käre maken är vaken :)

Men jag dör förmodligen inte av att någon gång kliva upp till de gamla arbetstiderna, det är mycket idag - vi ska träffa en spriller ny liten människa och det kräver omsorg och eftertanke. :)))
Sedan finns det lite att göra innan promenaden till familjen Magnusson så det är bäst att vakna i tid.
Numera när jag går mycket ute så finns det en hel del att titta på.
 
Om min grannfru bara visste vad jag skulle betala för den här enorma Afrikas blå lilja?
 
 
Hemmablind blir jag aldrig, i varje fall inte utanför huset :)
 
För detta skulle jag stå ut med hösten (nästan) jämt, men mörkret och kylan avstår jag gärna från. Självklart även snö och is :(
 

Kommentarer
Postat av: Mirijam

Underbara höst!

2012-10-08 @ 12:11:32
Postat av: Anonym

Vilka fina bilder kära mamma! Duktig är du :). Puss

2012-10-08 @ 20:45:59
Postat av: ove

Ska vara ärlig så tittar jag inte så mycket på din blogg MEN idag fick jag se att du tar bra bilder. Va glad jag blir!!! Så fina höstmotiv !!

2012-10-10 @ 12:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0