Den 6 september 2004

glömmer jag aldrig. En solig och varm dag, jag jobbade och käre maken kom och hämtade mig i Töreboda. Det första han sa var: Grattis, du har blivit mormor igen-till en söt liten tös! Efter sju sorger och åtta bedrövelser så kom hon äntligen, trots att det var fem veckor för tidigt så kändes det i alla fall: Äntligen! Det hade varit så otroligt påfrestande att ha Tvåan på Kss så många veckor och hela tiden vara orolig för katastrofen. Och den sommaren var varm kan jag lova, luften stod alldeles still och hon fick inte göra annat än ligga.
Men idag är det inte varmt: +3 stod temperaturen på, men det är en strålande vacker höstdag och det är våran Nellies 8-årsdag, hipp hipp hurra!
 
En alldeles färsk bild när de här härliga barnen var hos oss nästan en hel vecka.
 
Kärlek. Ömhet. Närhet.
 
Den synen mötte mig i morse :) Det är också kärlek och ömhet, jag blev så glad inom mig.
 
Fler glädjeämnen finns det också. Bästa vännen Lilian som har namnsdag i dag- grattis till både namnsdag och det nyblivna dubbla mormorskapet och hjärtinnerligen välkomna på lördag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0