I går åkte alla mina nära och kära hem och

efter en rolig stund med Kalle och hans vänner så la vi oss tidigt. Så vaknade jag vid halv3-tiden och hade vrålont i hela kroppen. Var upp och gick lite, hämtade vatten, försökte somna om, vilket jag också gjorde. Vaknade vid halv 9 och hade lika ont igen, frossa och kände mig totalt utslagen. Tog tempen, 38, inte bra men inte katastrof. Tog sedan två Pamol och somnade igen. Så där har dagen gått. Så fort tabletterna börjat klinga av så återkommer feber och ledvärk. :(

Kommentarer
Postat av: Robin

Krya på dig mormor:) styrkekramar från mig och Hanna!!

2012-09-17 @ 17:34:25
Postat av: Anonym

Tack för en mysepysehelg finaste ni <3 och krya på dig! Puss

2012-09-18 @ 00:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0