Så var Let´s dance över för ikväll :(

och jag kom på att dagens datum är 5 april och min Rebecca fyllde år den 3 april? Det måste bero på demens, ögoninflammation eller annan stollighet: men! nu vill jag i alla fall fira våran kära Rebecca som fyllt 27 år den 3 april. Vi älskar dig och behöver dig men vi är som vi är :(
Jag skulle gärna vilja vet hur man får en stor familj att fungera även i vuxen ålder? Jag menar hur svårt kan det vara att förstå varandra och varandras olikheter bara inom familjen? Ok! Jag fattar att nordkorea har svårigheter när man inte ens kan vara sams inom Mariestads kommun!
 
 
Våran vackra och älskade Rebecca!
God natt och sov gott alla nära, kära och självklart alla andra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0