Sjukvårdsbesök igen :(((

Detta var 6:e gången på ett par tre veckor, fy för den lede vad trött jag BLIR! Idag visade det sig att jag hade hela vänster hörselgång full med var o vax, inte alls underligt att ögonen är helt inflammerade och att jag är så täppt i näsan :( Så går det när man är gammal och öronen är så vana vid sjukdom så att dom inte ens värker. Hör jag ju inte heller på det örat :) Och jag funderar starkt på att sluta höra på det andra också :) Så mycket tokigt och elakt man får höra jämt :)

Hur som nu är det pencillin och cortison i vanlig ordning som gäller och då hoppas jag det river med återstoden av elakingar för resten av det här året ----

vad fasen tryckte jag på för knapp nu då?

Kommentarer
Postat av: Joysan

Fy vad trist 😞. Hoppas du slipper mer skit efter denna penicillin-kuren! Kram

2013-04-09 @ 14:31:01
URL: http://lovelidays.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0