Picasa?

Jag håller på att jobba med min dator där jag inte rensat på år och dag. Har flera tusen foton åt alla håll och kanter och är ingen smarting vad gäller datorer.
Har ingen riktig koll på vad jag gör och det mig osäker.
Jag har iallafall fotat dopklänningen, Hanna. Satte på de rosetter som finns för att du ska få se hur det varit. Den lilla söta vitbroderikragen som jag har på när den hänger på dörren kan man givetvis också använda till dopet. Eller ha spetsrosetter.
 
 
 
 
Jag uppskattar storleken till 70 cent, Jenny var bara två månader när hon döptes, men Joel var nog 4 månader-jag minns inte riktigt. Men det är vanlig knappknäppning som man kan förlänga med resåröglor.
 
 

Kommentarer
Postat av: Robin,lillebror och dotterson.

Signe kommer att vara väldigt fin i familjeklänningen;)

2013-08-20 @ 06:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0