Pride.

Ja, det är så. Här lever vi i kärlekens helt underbara lyx, vi umgås, vi pratar, vi skrattar, badar, äter-det är en så härlig sommar och vi har med ingredienser vi aldrig haft förut: Signe! Signe! Signe!
Men vi gläds ju ihop. Vi, gamlingar, ni stolta och duktiga föräldrar, underverket själv !!!!, goda vänner, trogna grannar, vänner till Hanna och Robin och vännernas små fina barn.... Jag är väldigt väldigt ödmjuk, tacksam och lycklig.
Åskan har gått som attan i e m. Den gick i onsdags också. Men jag bryr mig inte längre, ingenting kan ta ifrån mig glädjen över de mina :)
Och därför är jag också glad över Pridefesten idag.Jag har aldrig varit med, jag är inte medveten om det finns någon i min familj som är HBTQ, men jag vill så gärna att ALLA människor har det bra och känner sig välkomna. OM någon i min familj bär på detta som en tung hemlighet, säger jag bara: kärlek är kärlek, vad spelar det för roll? Hat och våld är så mycket värre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0