Signe!

Du lilla älskade människa! Så klart att jag måste återgå till bloggen, du finns ju och mitt liv kommer att berättas för dig, det är viktigt för en människa att ha rötter :)
 
Självklart ska jag bli en värdig Gamla, någon du kan vara stolt över när du är lika gammal som jag :)
Och lika självklart vill vi vara med om ditt dop! Vill du ha familjens klänning på dig skulle jag vara så STOLT <3
Den sydde jag med kärlek till din faster Jenny 1983 och därefter har flera av släktens barn döpt i den. Men du är först i tredje generationen och det är verkligen en HEDERPLATS tillsammans med Jenny som var först barnbarn!
Pussa och älska din helt underbara mamma och helt underbara pappa!
Och Signe! Tack för att du fick mitt förnuft att ta tillbaka bloggen ...... Den kan vi ju ändå nå varandra på ett enkelt sätt och jag får veta hur dina kära föräldrar mår. Och jag kan berätta en massa om oss 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blir bara roligt om Signe kan ha dopklänningen som så många av er ha haft, en liten ära faktiskt. Kan du inte lägga upp en bild på klänningen? :) /Hanna

2013-08-19 @ 08:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0