En helt underbar första advent!

Att solen strålat från en knallblå himmel gör absolut inte saken sämre :) Att vi åkte till Julmarknad på kooperativet Laxen där min kära fina Jenna jobbar och även hennes fina sambo. Det var häftigt: det de gör av allt "slängt" de får in är verkligen imponerande! Att sedan få höra en liten röst: mormor, min mormor kommer och morfar med :))))
det är stort. Det kom ju även en liten kopiering efter en stund, den sötaste kopierare man kan se:
 
Här är båda de finaste (idag var de tomtar) och deras fina-fina kusin.
Så vann vi även en jättefin grötskål med slev - foto kommer -och avslutade med att fika med kära familjen.
Hem, hämtade kära vänner vid tåget, lämnade en julkrans (det roligaste jag vet) och så hem till kattorna. Åt ännu ett julbord med min speciella tjej, min första, min kära och vackra: Vem? Jenny så klart och med var Jocke med trötta ögon idag, vad Dé nu kommer sig.
Telefonkontakt med min älskade Tvåa
, de börjar må bättre :) och telefonkontakt med min älskade Yngsta.
Jag måste få tacka för alla fina, goá inspirerande kommentarer, det är häftigt att kunna svara på gosig kommentar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0