Ett gott skratt förlänger livet----

då måste jag förlängt livet med minst tre år ikväll :) 
Så ska det låta med programledare Kalle Moraeus och gäster som var ikväll: Sanna Nielsen, Per Andersson, Tommy Körberg och Charlotte Perelli! Det kan bara inte bli bättre :)
Per Andersson-så otroligt rolig så man skrattar nästan ihjäl sig och det ska ni veta: jag är INTE lättroad eller lättskrattad. Mr Bean har aldrig lyckats och det är mycket få stand-uppare som lyckats få mig att skratta. Burlesk och annan buskteater har aldrig fått mig att småle ens en gång. Men Per Andersson får mig att gapskratta så tårarna bara sprutar :)
Tack svensk tv för ett otroligt bra program! Ett stort tack går också till svenska landslaget i innebandy!!!!! Ni vann och det var så spännande!!! Världsmästare i innebandy! Stort! För ett så litet land! Och givetvis ett varmt och ömt tack till våran alldeles egna biträdande förbundskapten, Jenny Magnusson! Du är helt enorm! Ikväll är vi så stolta, glada och tacksamma för att vi är svenskar allihop och får vara det-varifrån man än kommer!
Så här ser ett gott skratt ut i sin bästa form:
 
Våran allra käraste lilla Signe! Hon föregår verkligen med gott exempel <3
 

Kommentarer
Postat av: Broder ove

Så ska det låta blev så som vi skratta Helt sanslöst

2013-12-16 @ 20:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0