Julafton 2013.

Jag är vaken tidigt idag och hinner tänka en hel del. I första hand är jag givetvis så tacksam för att jag har hela min familj och att vi trots diverse tjötiga krämpor ändå skrattar, gråter och lever. Jag tänker på en bloggvän som nyss mist sin son, jag tänker på en annan familj som miste sin son igår, jag tänker på alla som kanske inte får någon jul - av olika skäl - alla som inte har någon att fira jul med ? 
Den här julen är speciell; den är Signes allra första jul. Jag tror att den blir så fin och dessutom: det här är bara början :) En stor julkram vill jag ge er alla, både virtuell och fysisk. Var rädda om varandra - min familj - jag älskar er så mycket, mina syskon med familjer, alla mina vänner med familjer och givetvis önskar jag en God Jul till alla <3.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Suz

God Jul och fortsättning hoppas jag ni får! Kram

Svar: Tack min kära, jag hoppas att ni också har haft och får det bra <3
Siw Gustavsson

2013-12-24 @ 23:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0