Juldagen 2013, kväll!

Efter att ha sett både Rolf Lassgård och därefter delar av Malena Ernmans julkonsert så känner jag mig väldigt nöjd. Att jag dessutom befinner mig i kärt sällskap och dessutom fått lite hjälp med den lille en (androiden) gör absolut inte saken sämre :)
Vi har hängt runt köksbordet idag och tittat på en pytteliten skärm (you tube på i-phone) och det har inneburit många glada skratt, en del tårar och gemenskap. (jag undrar lite vad man ska med stor-tv till ?)
Hoppas att ni alla, nära, kära och alla andra har haft en bra jul hittills och får en bra fortsättning.
God natt och sov gott!

Kommentarer
Postat av: Robin

den har varit mer än kanon:) ni är saknade och det va tomt utan er. hoppas vi ses snart! kramkram

Svar: Och vi har haft det kanon men saknat er så mycket också -! Längtar efter er alla och Signe hela tiden :(
Siw Gustavsson

2013-12-27 @ 12:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0