Min älskade familj<3

 
 
tre så älskade ....
Och jag kan inte mer! Min dumma gammelhjärna har strulat till min kamera/datordate och förstört allting. Kan inte publicera ett enda taget foto, får nöja mig med stulna-men ack så älskade!

Käre bror vad gör jag för fel? Nog måste det väl ändå var en lillebrors plikt att komma och hjälpa sin helt knäckta storasyster? Allra helst på julafton? Eller i varje fall nyårsafton? 13-helgen där går gränsen! Då tar ni med er den härliga klanen Karlsson Randof och kommer hit allihop!!!! Inga avhopp som inte är giltiga gillas? Vi hämtar er, ni ordnar med och tar med den underbara klanen Karlsson !!!!

Förlåt jag lyckade trycka på fel text, men : Så klart att vi menar verkligen varje litet ord! Jag vet att klanen Karlsson/inklusive Ralndolf har sina barn och sina långa resor!!!! Men vi har bostad, vi har mat, vi tror att vi har glädje och kärlek och vi trivs så¨himla bra med er Karlsson, Randolf,Sjöberg ????Finns det fler? Skulle så hemskt gärna vilja också ha med  min lilla syster med familj, skulle så hemskt gärna glömma alla år och till slut bara finnas och ha det mysigt allihop! 
Kan det vara möjligt?
Nu har jag nog begärt för mycket ....... men önskar det så himla mycket :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0