Att jag måste plåga mig själv

så till den milda grad? Varför inte bara sluta läsa Aftonbladets och Dagens nyheters ledare och kommentarerna som följer? Hur svårt kan det va´? 
Men skämt åtsido! Politik, ordet politik betyder ju faktiskt "att leva" och då är det ju himla bra om man följer med lite av vad som händer. Det är ju mig själv jag måste förändra, sluta slösa adrenalin på dumhet, använd det istället på bra saker såsom; Barn, barnbarn, barnbarnsbarn, övrig släkt och kära vänner. Nu börjar jag låta som en dålig dödsannons- bättre är att jag (försöker) snygga till mig och köra sonen till Götene :))
 
 
Liten tjej på stor cykel. Den här byggde min handikappade farfar själv och den puttrade han runt med och hjälpte sina barn att klyva ved och annat som kunde göras stillastående. Tjejen heter Siw och är inte på några villkors vis lika söt idag som då :((
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kommer alltid vara lika söt min kära mamma :). Love you!

2013-02-15 @ 23:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0