Har tittat på nytt program.

Anders Lundins nya historiatema; så där men ändå ganska intressant. Kollat hur det är med Rasmus som slagit i huvudet i dag, men det är ok. Undrat vad mina två äldsta gör i Dubai; röker?????
Undrar över varför inte alla kort jag tog i Arbrå är med? Minst fyra st som jag minns tydligt finns alltså inte i kameran?
Men jag får vara glad för de som finns kvar:
 
Jag börjar bakifrån: Så här såg det ut när vi skulle åka hem! Det skär i hjärtat, Nellie mådde inte bra :( Men jag visste ju att Jenny skulle klara det, men ändå!
 
Så här såg det ut i hela köket: pasta med köttfärssås, kålpudding, köttfärslimpa, gulaschsoppa, kalops, tacos ja, mat i alla fall så det skulle räcka en hel vecka :)
 
Gläntar på locket, ja men visst; ris och biff a´la Lindström, det glömde jag :)
 
Lite annat än mat. Blommor som lider :(
 
 
och mår lite bättre :)
 
 
Mm. Mycket skräpjord till komposten blev det inte!
 
 
 
 
 
Men det blev ändå bra om det nu fungerar :)
 
Sista kvällen framför mellon. Efter tacos och mysigt umgänge.
 
 
Min Robin och finaste Hanna! Och magen! Helt underbart roligt och spännande!
Och jag måste säga Robin och Hanna: Är inte Marit är fint namn? Och Jon? Passar så bra i Dalarna och Hälsingland :)
Ettan och tvåan roar sig för fullt i Dubai. Det är dom väl unt! Men jag blir lite rädd när dom röker??? :)
Josse har ringt, allt är bra. Jag pratade sedan med Joy, inte så bra. Hon och Stefan kommer att jobba ihjäl sig.
Har varit på spirometri idag, inte kul, inte så bra, helst inget jag vill varken tala om eller göra. Vill bara meddela polisen att jag gör det jag ska; om än med stor motvilja :(

Kommentarer
Postat av: Robin

åå vilka fina kort!! vi saknar er redan=) kramar

2013-02-28 @ 14:30:02
Postat av: Petronella

Hej och tack för titten och snälla ord! Kul att kika in till dig med! Ojojoj, förstår att du är lite orolig om de är så långt borta som Dubai... Ja, vi har det inte lätt vi mammor!

Kram
Petronella

Postat av: Anonym

Vad duktiga ni varit med matlagning och blommor och allt 😊. Fin bild på Robin och Hanna! Ja, jag har verkligen finaste prinsen, hihi. Det var skönt att stanna i Sthlm och bara ta det lugnt 😊. Längtar efter er också, alltid! Men vi ses snart! Kram

2013-02-28 @ 22:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0