Tillbaka hem

 Och trots ett antal olyckor både bakom och framför oss så har vi inget sett och inget själva råkat ut för :)
En fin vecka har vi haft. Helt underbart är det att få leva vardagsliv med så många av dom man älskar mest i världen! Käre maken har slagit världsrekord i matlagning, själv har jag tagit hand om krukväxter som borde LVU:ats för länge sen :) Sköta blommor är inte min kära tvåa så bra på, men fostra härliga barn är hon jättebra på!!! Otroligt härliga ungar både stora och små<3
Vi har varit ganska dåliga med kameran men så fort jag har tömt den så kommer det bilder. Just nu är jag deppig över väderprognosen: en vecka med idiotkyla igen, jag vill inte vara med :((
Ett stort tack till alla ni kära som skött om vårt hus och våra, för närvarande, väldigt sura kattor. Hoppas dom inte varit lika elaka mot er som mot oss nu. Men vi får nog kanske förlåtelse i morgon :)
Nu: Så ska det låta!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0