Vem sa att det är lugnt på landet?

Jag kan garantera att det är ett lögnaktigt påstående.
När vi kom ut på vår grovaltan i morse så var det rörigt bland både pantflaskor och skor. En av käre makens foppor var utdragna på gården och där fanns alldeles tydliga spår av ett lodjur!!! Jag förstår nu varför kattorna varit så himla skrämda i bland, det känns faktiskt lite olustigt. Lodjur är rovdjur och vem vill ha rovdjur på altanen?
Bildbevis 1.
Så är det full byggnation vid kanalstugan Levsäng, väldigt roligt att man renoverar hus, trädgård och uthus efter det årtal det byggdes :)
Bildbevis 2.
Dessutom har jag sytt och satt upp nya gardiner, nya dukar och ny/gamla kuddar, det känns faktiskt mysigt.
 
 
 
 
Så Alla Hjärtansrosorna.
Bildbevis 3-4-5.
Dessutom kom posten idag med nya ljuvligheter:
 
 
Lite sudd får ni väl tåla :)

Kommentarer
Postat av: Mirijam

Åh vad jag skulle vilja vara hos er nu!

2013-02-17 @ 18:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0