En helt underbar 1 januari!

Skönt att minnas gårkvällens skratt och glädje, skönt att veta att det hemska 2012  är slut, skönt att få vända blad! Dessutom har all j---a is smält bort och det mesta av snön. Till allt det positiva så har Robert och Josse kommit hem och sover nu sin skönhetssömn på övervåningen. Givetvis efter en god skinkmacka, roligt prat och glada skratt. 
Varje, varje dag är jag så lycklig och glad över min stora härliga familj:)
För det mesta är det 90% glädje och 10% oro över någon enskild individ. Men just nu är det bara 6½ % oro, alltså mycket för en och lite för en annan, resten är bara glädje och gamman.
Käre maken har gått och lagt sig, det är bara jag och Daisy som är vakna. Och nu önskar vi god natt och sov gott till alla nära, kära och övriga!
 
 
Julafton 1977 på Älgstigen 32 i Mariestad. Jag och syster yster och käre sonen <3
Ett av dom finast korten jag har: gammelmormor Anna, mormor Gertrud, mamma Siw, döttrarna Suzanne och Annelie samt sonen Roger. Love!

Kommentarer
Postat av: lilian


tack tack kära vänner för en som vanligt trevlig och god kväll iert sällskap det var så fint dukat och mysigt på återseende din vän

2013-01-02 @ 11:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0