En lördagkväll med eftertanke.

Har svårt med koncentrationen för tv även om filmen om Bröderna Karlsson faktiskt är bra. Jag är så ledsen ända in i själ och hjärta, inte bara för mitt lilla fina Hjärta utan även av oro för två andra nära och kära i familjen som just nu har det svårt och jobbigt. Om jag bara kunde förmedla all kärlek jag känner i handling, alltså trolla! Vilket är vad jag egentligen vill. Jag VILL verkligen ta bort allt som är jobbigt, önskar att jag hade makt över det onda :(
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej
tror nog jag vet vilka du oroar dej för men det kan du inte göra något åt de måste lösa det själva även om det gör ont i dej hoppas att det löser sej allt för er på bästa sätt din vän

2013-01-13 @ 08:44:25
Postat av: Anonym

hej
tror nog jag vet vilka du oroar dej för men det kan du inte göra något åt de måste lösa det själva även om det gör ont i dej hoppas att det löser sej allt för er på bästa sätt din vän

2013-01-13 @ 08:44:26
Postat av: Anonym

Styrkekramar till er bägge! Vi tänker på er i morgon! Kram Josefine och Robert

2013-01-13 @ 21:51:49
Postat av: Anonym

<3 <3 <3

2013-01-14 @ 00:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0