Jag läste just en blogg

skriven av en mamma som har sex st vackra döttrar! Den äldsta 18 år, den yngsta 1 år. Och det gjorde så ont i mig när hon skriver om hur mycket kärlek den lilla får. Hur mycket syskonen älskar och omhuldar både varandra och den lilla vilden. Då tänker jag osökt på min tvåas barnaskara och om hur mycket de bryr sig om och älskar varandra och verkligen visar det också. Stolt är jag över det, givetvis, älskar ju mina barnbarn hurdana de än vore. Att de sedan är bäst i världen är ju en stor bonus :) Men värken i hjärtat beror på frågan: Var gjorde jag för fel? 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej
jag kan och vet inte hur man ska uttrycka hur jag känner med er jag vet bara att ett djur kan betyda hur mycket som helst för en människa jo jag vet
trösten måste ändå vara att hon fått ett bra och långt liv och mycket kärlek ! sov iro finaste hjärtat
din vän

2013-01-10 @ 18:03:14
Postat av: Anonym

<3

2013-01-10 @ 20:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0