Lördag kväll den 19 januari 2013.

Slötittat på tv. Uppmärksammat hur totalt "ute" jag/vi är när det gäller aktuell musik :) Men vad gör det? Vi hinner ju knappt inte med att njuta av den musik som redan finns? Och i otroliga mängder!! Det bästa programmet ikväll var ju just musik: orgeln i Luleå, 9000 pipor, en underbar organist men bäst av alla är Benny!!! Han gör musik som får mig att njuta, rysa och njuta igen. Helt otroligt bra är denna människa som jag har haft att lyssna på hela mitt liv :)
Vi har slappat idag, som vanligt. Åkt runt, loppat, handlat lite nödvändigt (ingredienser till en underbart god räksoppa ikväll) duschmunstycke (det gamla gick av) och så lite estetiska saker såsom: tulpaner och två andra ljuvliga växter. Bild kommer, jag är bara inte kompatibel med kameran just nu. Vi nöjer oss med gamla kort:
 
Suz 30årsfirande i Riddarhagen. Den undre bilden är Robin, Mimmi och snoppdragaren Linus, Helt underbara ungar som bara blivit bättre och bättre med åren, ungefär som champagne, men mycket godare<3
Saknar så många, så mycket.

Kommentarer
Postat av: Mirijam

Och vi saknar dig!

2013-01-20 @ 09:23:52
Postat av: Robin

är så väldigt glad över att du vill/kan och framför allt orkar skriva allt du skriver och lägga upp så fina bilder på alla minnen:) TACK mormor!

2013-01-20 @ 22:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0