Mikael Wiehe rakt in på Svensktoppen

med låten Jag vill bara va´ en gammal man :) Så bra! Första gången vi hörde den var i Skavlan och jag tyckte omgående om den.
Tack för kommentar käre bror, men det går ju inte av sig själv att de gamla korten blir så bra :) Du har ju en skicklig hand med i spelet :)
 
Den här bilden bara älskar jag och har tittat mycket på. Morfar som så rart håller i båda barnbarnsbarnen och mamma ser så nöjd ut<3
 
Kolla den vackra hardangerlöparen till vänster. Den har MajLis mamma sytt och jag är så glad för den. Joy är ju inte lik sig precis :) Inte jag heller för den delen.
 
Det kunde vara betydligt högre lass än så här :) Ove är ju med och styr upp pappa som tur är.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den där klänningen är så snygg på mamma!!! Fin bild!!

2013-01-29 @ 20:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0